Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 22:51 - Staind - Outside
Автор: poliamidster Категория: Музика   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
0



Накара ме да коленича отново,
през цялото това време, в което не молих, но напразно
през цялото това време,в което се чувства несигурен,
за теб.

Но аз съм отвън,
и гледам отвътре.
Мога да гледам през теб,
да видя истинските ти цветове.
Защото отвътре ти си гразна,
грозна като мен.
Мога да гледам през теб,
Да видя истинската теб.

През цялото това време,през което чувствах, че това няма край,
заради теб
и пробвах това,което никога няма да имам,
беше от теб.
През цялото това време,в което се опитвах,
намеренията си,
изпълнен с гордост.
Пропилях повече време,от който и да е било.

Но аз съм отвън
и гледам отвътре.
Мога да гледам през теб,
да видя истинските ти цветове.
Защото отвътре ти си грозна,
грозна като мен.
Мога да гледам през теб.
Да видя истинската теб.

През цялото време , в което плаках
е пропиляно.
Всичко е вътре
и усещам цялата тази болка.
Стъпках го.
И излъгах в леглото
съвсем сам.
Немога да отрека, но чувствам
утре всичко ще е наред.

Но аз съм отвън
и гледам отвътре.
Мога да гледам през теб,
да видя истинските ти цветове.
Защото отвътре ти си грозна,
грозна като мен.
Мога да гледам през теб.
Да видя истинската теб.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poliamidster
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12579
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930